سلامت پوست و مو

بهترین روش برای تقویت موهای آسیب دیده و تقویت ریشه مو

یکی از مشکلات اصلی خانم ها چگونگی ترمیم موهای آسیب دیده است. موارد زیادی موجب آسیب رساندن به موها می شود. یکی از اصلی ترین عواملی که موجب شکننده شدن موها شده و بسیار مضر است رنگ و دکلره بر روی سر به طور مداوم است.

معمولا این دو مورد در صورتی که به طور مکرر صورت بگیرد به شدت به موی سر آسیب رسانده و موجب خشک شدن مو می شود. مو یک عضوی از بدن انسان است که رشد کرده و جان دارد. از این رو در مراقبت از موی سر باید نهایت دقت را کرد.

برای ترمیم موهای آسیب دیده چه باید کرد؟

  1. همان طور که گفته شد مو قسمتی از بدن انسان است که جان داشته و رشد می کند. برای حفظ سلامت مو می بایست در مرحله ی اول تغذیه ی درست داشته باشید. داشتن رژیم های غذایی مفید و سرشار از منبع مغذی در جهت رشد مو می تواند به ترمیم و حفظ سلامت مو کمک شایانی کند. در این خصوص می توانید از مکمل های غذایی فوراور استفاده کنید.
  2. استفاده از محصولات طبیعی و بهداشتی در جهت حفظ بهداشت و سلامتی مو بسیار مهم است. از شامپو و شوینده های با کیفیت استفاده نمایید. تا بتوانید سلامت موی سر خود را حفظ کنید.
  3. از شامپوی مناسب موی خود استفاده کنید به طور مثال اگر موی چرب و یا خشک دارید از شامپوی مناسب موی چرب و خشک استفاده نموده و از سرم های مفید در جهت احیا سازی مو استفاده کنید.
  4. در جهت تقویت موی سر از سرم و تقویت کننده های طبیعی به صورت کرم و یا اسپری استفاده نمایید. ماسک مو را فراموش نکرده و از ماسک مو های مفید در جهت بهبود موهای آسیب دیده ی خود استفاده نمایید.

روش های مراقبت از مو

با دنبال کردن یک سری از روش ها می توانید به راحتی از آسیب رساندن به موهای خود خودداری نمایید. پیش از این در مورد احیا سازی موی آسیب دیده صحبت کردیم اما اینک قصد داریم شما را با روش ها و راهکار های مراقبت از مو آشنا کنیم. به کار گیری این روش ها به ویژه اگر موهای آسیب دیده دارید کمک شایانی در ترمیم آن خواهد کرد:

  • سعی کنید از لوازم خشک کننده ی مو کمتر استفاده نمایید. به طور مثال بلافاصله پس از حمام از سشوار و یا ویو استفاده نکرده و اجازه دهید مو به روش طبیعی خشک شود.

  • اگر مجبور به سشوار کشیدن شدید این کار را به آرامی و با استفاده از موس های تقویت دهنده انجام دهید.
  • هرگز هنگامی که از حمام خارج می شوید موی خیس خود را شانه نزنید. این امر سبب می شود تا ریزش موی شما دو چندان شود.
  • در هفته زیاد حمام نکرده و سعی کنید یک روز در میان حمام کنید. حمام کردن زیاد منجر به خشک شدن مو و نازک شدن آن می شود.
  • سعی کنید موهای خود را با آب ولرم شست و شو دهید. استفاده از آب داغ در جهت سلامتی مو مناسب نبوده و موجب از بین رفتن مو خواهد شد.

محصولات فوراور برای تقویت موهای آسیب دیده

فوراور ایران با داشتن سال ها سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید محصولات سلامتی به صورت گیاهی دارای محصولاتی بی نظیر در جهت تقویت پوست و مو است. محصولات سلامت پوست و موی فوراور اسکای ساخته شده از گیاه آلوئه ورا بوده و بسیار مفید می باشد. این محصولات شامل:

  • روغن حامل فوراور: اولین محصول مفید و بی نظیر برای تقویت موی سر فوراور کریر اویل یا روغن حامل فوراور است. این روغن حاوی عصاره ی طبیعی گیاهان بوده و ماده ی اصلی آن آلوئه ورا است. آلوئه ورای موجود در این محصول بی شک می تواند در تقویت موی سر شما و همچنین درمان آسیب موی شما کمک شایانی کند. تنها کافیست در بین روغن های حیاتی فوراور یکبار این محصول را تست کنید تا تاثیر معجزه آسای آن را ببینید.
  • سرم ویتامینه و تغذیه ی پوست و مو: این سرم حاوی چای سفید است. شاید خواص چای سفید برای تقویت پوست و مو را شنیده باشید. این سرم یک تغذیه رسان فوق العاده به موهای شما بوده و موجب حفظ رطوبت موی سر می شود. اگر دقت کرده باشید پس از رنگ و دکلره مو خشک شده و شکننده می شود. با استفاده از این سرم می توانید این مشکل را برطرف نمایید.
  • مایع فعال ساز آلوئه اکتیویتور: این محصول برای افرادی که ریزش مو داشته و یا موهای شکننده دارند فوق العاده است. آلوئه اکتیویتور ماسکی عالی در جهت تقویت موی سر بوده و علاوه بر این منجر به درمان چین و چروک پوست خواهد شد. همچنین حاوی آمینو اسید و آنزیم های ضروری می باشد.
  • اسپری ترمیم و تقویت پوست و مو: آلوئه فرست محصولی معروف از کمپانی فوراور است. با اسپری کردن این محصول بر روی موی خود می توانید به ترمیم موهای خود ایمان بیاورید. این اسپری حاوی عصاره ی گیاهان مفید برای تقویت مو بوده و برای پاکسازی و شفاف سازی پوست و یا تقویت موی سر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شامپوی آبرسان سونیای فوراور: در بین محصولات مراقبت شخصی فوراور شامپو و نرم کننده ی سونیا محصولی بی نظیر و ایده آل است. ساختار این شامپو سبب مرطوب سازی و آبرسانی به مو شده و تمامی آسیب های موی سر را از بین خواهد برد. با استفاده از این شامپو دیگر نگران خشک یا شکننده بودن موی سر خود پس از رنگ نباشید.

مکمل های غذایی مفید فوراور در جهت تقویت مو

  • مکمل مواد معدنی فوراور: فوراور نیچرمین یکی از مکمل های غذایی فوراور برای تقویت موی سر است. این مکمل تمامی املاح مورد نیاز در جهت بازسازی و ترمیم موی سر را در خود داشته و باعث حفظ سلامتی موی سر خواهد شد.
  • مکمل ویتامین سی فواور: ابسوربنت ویتامین سی فوراور دارای ساختاری فوق العاده است. ویتامین سی موجود در این محصول علاوه بر تقویت سیستم دفاعی بدن منجر به کلاژن سازی و حفظ سلامت پوست و مو خواهد شد.
  • مکمل کلاژن ساز اینفینیت: سرم اینفینیت با داشتن ویتامین های مورد نیاز مو منجر به نرم کنندگی و تغذیه رسانی به پوست و موی سر شده و از این رو آسیب های مو را از بین خواهد برد. با استفاده از این سرم دنیای نشاط و تازگی را در مو و پوست خود تجربه نمایید.
  • قرص رویال ژلی فوراور: قرص رویال ژلی فوراور که ترکیب عسل و ژل رویال است به اکسیر جوانی فوراور معروف بوده و برای موی سر بسیار مفید است. عسل استفاده شده در این محصول خود به تنهایی منجر به بازسازی و احیای پوست و موی سر شما شده و جلوی ریز موی سر را به طور بسیار شگفت انگیزی خواهد گرفت.

روش استفاده از پکیج محافظت از موهای سر آسیب دیده ی فوراور

ابتدا روغن حامل فوراور با با آلوئه ورا ژلی ترکیب کرده و به مدت نیم ساعت بر روی موی خود قرار می دهید. اگر موی شما دچار آسیبی زیاد است می توانید این مدت را تا بازه ی زمانی یک ساعت ادامه دهید. پس از آن با استفاده از کاندیشنر سونیا موهای خود را آبکشی نموده و با سرم آلوئه اکتیویتور و یا اسپری آلوئه فرست موهای خود را ماساژ دهید.

پکیج فوراور برای صاف و لخت کردن موی سر

با استفاده از این روش و با محصولات فوراور می توانید موهایی صاف و درخشان داشته باشید. ابتدا باید موهای خود را با استفاده از شامپوی جوجوبای فوراور شست و شو دهید. پس از آن ترکیبی از آلوئه ورا ژلی و کاندیشتر سونیا را به مدت 15 دقیقه بر روی موی سر خود قرار داده و بگذارید بماند. با انجام این روش به طور منظم می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن موی صاف و درخشان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =