محصولات بین المللی Forever Sky

بیش از چهل سال است که شرکت فوراور لیوینگ امریکا با جستجو در سراسر جهان به منظور یافتن خالص ترین مواد موجود در طبیعت و همگون سازی آنها با آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا میباشد. تنها هدف این شرکت، ارائه محصولات با کیفیت عالی و خالص در جهت دادن حسی خوشایند به مهم ترین عنصر اجتماع، خانواده میباشد.

شرکت تمام نیروی خود را به منظور یافتن بهترین منابع طبیعی برای سلامت و زیبایی به کار گرفته است تا بتواند این محصولات قدرتمند را در سرتاسر جهان به دست ما برساند. محصولات ما دارای اولین تاییدیه از نهاد تخصصی در زمینه محصولات آلوئه ورا به جهت درجه خلوص آلوئه ورای استفاده شده در محصولات است. ما ابتدا با قدرت گیری از عصاره خالص آلوئه ورا و ترکیب آن با مواد مغذی به شیوه های بسیار پیشرفته و علمی، خواص محصولات را چند برابر کردیم.

شرکت فوراور محصولات خود را به هیچ وجه بر روی حیوانات آزمایش نمی کند و دارای تاییدیه های فراوان از جمله تاییدیه حلال، کرولتی فری، فری گلوتن و فری پارابن در تمامی محصولات میباشد.
به دلیل اطمینان و ضمانت کیفیت محصولات در صورت عدم رضایت از محصولات ضمانت بازگشت مبلغ خرید به مدت 30 روز را به مشتریان میدهیم. باعث افتخار ماست که در بیش از 160 کشور، فعالیت مستمر توام با موفقیت بالا داشتیم و همواره از داشتن مشتریانی مانند شما به خود میبالیم.

  • گوشه ای از دیدگاه بنیانگذار شرکت فوراور
    رکس موان، بنیانگذار فوراور لیوینگ هدف و دیدگاهش زندگی سالم تر برای تمام افراد می باشد. وی ارزشی به نام زندگی سالم تر برای همه افراد را در شرکت پایه گذاری کرده است. این همان چیزی است که موجب شده محصولات فوراور لیوینگ در سال ١٩٧٨ رونمایی شود. چشم انداز وی به ارمغان آوردن عظمت فوائد آلوئه ورا برای همگان در همه جای دنیاست. راهی جهت ایجاد حس بهتر، راهی که با کمک به دیگران و ایجاد حس رضایت و لبخند تمام میشود.

au-1
au-2