سلامتی

مکمل های پیشهادی فوراور از لحاظ پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس

مثل اینکه سندرم دست بی قرار کورونا کشور ما و تمام دنیا را اسیر خود کرده است و تا کنون تعداد مبتلایان به این ویروس از مرز یک میلیون نفر گذشته است. جدا از نکات بهداشتی که این روز ها همه میدانیم و لزوم در خانه ماندن تا شکست کورونا در این مطلب به طور ویژه به راهنمای رسمی شرکت فوراورلیوینگ جهت تامین ویتامین های C و D میپردازیم.

ویتامین D و C تقویت عملکرد دفاعی بدن

طبق تحقیقات سازمان بهداشت جهانی خوردن میوه ها و سبزیجاتی که مقادیری ویتامین سی و دی در خود دارند، هم به روند بهبود و هم برای مقابله با کرونا ویروس الزام دارند. پس از آن، شرکت فوراور بر مبنای تعهد و مسئولیت اجتماعی خود (CSR) تصمیم بر معرفی محصولاتی که مقادیر مطلوبی ویتامین د و ث دارند، گرفت. پیش رو این محصولات و مکمل های غذایی و نحوه استفاده روزانه آنها را برای شما بیان میکنیم. با فوراور ایران همراه باشید.

لیست محصولات فوراور حاوی ویتامین C

قطعا یکی از بهترین راه ها برای تقویت قدرت دفاعی بدن جها مقابله با انواع مهاجم های خارجی، خوردن ویتامین c است. ویتامین سی، آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با ویروس ها و بالا بردن سیستم تدافعی بدن است. از آنجایی که بدست آوردن ویتامین سی به مقادیر بالا در وعده های روزانه به خصوص ما ایرانی ها گنجانده نشده است، مصرف این مکمل های غذایی به ویژه در این روز ها توصیه میگردد. محصولاتی که حاوی ویتامین سی هستند به همراه لینک مربوط به هر محصول در ذیل آورده شده اند:

در ادامه دو مکمل پودری که بیشترین مقدار ویتامین سی را در خود دارند را بررسی میکنیم:

  • مکمل غذایی آرژی پلاس فوراور | ARGI+
    بالاترین دوز (100 میلی گرم) از ویتامین سی. این مکمل بسیار مفید برای ورزشکاران و افرادی که به فکر تقویت کلی بدن هستند، میباشد.
  • مکمل سوپرگرینز (پودر سبزیجات فوراور)
    دوز ویتامین سی (80 میلی گرم). این محصول از مکمل های جدید شرکت فوراور میباشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مکمل ترکیب سبزیجات مختلف برای بالا بردن توان بدنی و امین ویتامین های مورد نیاز بدن است.

محصولات فوراور حاوی ویتامین حیاتی D

ویتامین دیگری که بسیار در مبارزه با ویروس کورونا میتواند کمک کننده باشد، ویتامین دی میباشد. نکته قابل توجه دیگری این است که دریافت ویتامین D از مواد غذایی بسیار سخت است و همواره توصیه به مصرف مکمل های طبیعی در این رابطه میشود. محصولاتی که فوراور برای تکمیل ویتامین دی بدن ارائه کرده است به شرح زیر میباشد:

  • مکمل آرجی پلاس | ARGI+
    همانطور که در بالا به آن اشاره شد این مکمل هم ویتامین سی بالایی در خود دارد هم ویتامین دی.
  • مکمل جنسی ویتولایز اقایان | Vitolize for men
    25mcg از ویتامین دی علاوه بر حفظ سیستم ایمنی بدن به بهبود مشکلات خاص مردانه نیز کمک شایانی میکند. بهبود مجاری ادراری، مبارزه با پروستات آقایان، بهبود رشد مو و ریش و تقویت قوای جنسی گوشه ای از فوائد ویتولایز آقایان است.
  • مکمل جنسی ویتولایز بانوان | Vitolize for women
    از بهترین مکمل ها مخصوص بانوان، علاوه بر تقویت قوای جنسی، حاوی مقادیر بالایی از ویتامین دی، سی، ای، و املاح معدنی مانند آهن، کلسیم و منیزیم جهت تقویت سطح عمومی بدن بانوان.
  • مکمل فوق العاده کلسیم دی فوراور | Calcium D
    این مکمل که از اسم آن نیز مشخص است حاوی مقادیر بالایی کلسیم به همراه ویتامین دی میباشد. کلسیم به همراه ویتامین دی با هم سبب جذب حدامثری مواد مغذی در بدن میشوند. این مکمل جزو پر فروش ترین محصولات فوراور امریکا است.
  • فوراور کیدز | forever KIDS
    مولتی ویتامین خوشمزه کیدز فوراور جزو محصولاتی است که بسیار مورد علاقه کودکان است. اکثر مواد مغذی مورد نیاز کودکان که علاقه به خوردن میوه و سبزیجات ندارند، با این مکمل قابل جبران است.
  • فوراور ایموبلند (تقویت سیستم ایمنی بدن به صورت تخصصی)
    به جرات میتوان گفت فوراور ایموبلند، قوی ترین مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد. علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، این مکمل نقش فوق العاده ای در بهبودی بیماری زگیل اندام تناسلی دارد.
  • فوراور دیلی (مولتی ویتامین روزانه بدن | حدود 55 نوع ویتامین مختلف)
    این مکمل علاوه بر تامین بالاترین میزان ویتامین ها ( 55 نوع ویتامین متنوع) با تکنولوژی پیشرفته باعث جذب حداکثری این ویتامین ها در بدن میشود.

حسابی مراقب خود و خانواده محترمتان باشید، مدام دست و صورتتان را با آب و صابون مایع فوراور و ضدعفونی کننده های مختلف بشویید و در کنار محصولات فوراور #در_خانه_بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =